2/7-3/7

Började dagen med att träffa Fia, Jossan och Linda. När de sedan blev för varmt och de skulle gå och bada passade jag på att dra hem.
Väl hemma packade jag mitt pick och pack och åkte ut till Tyresta med Disa. Där ute mötte vi upp lite annat smått och gott trevligt folk.
Vi tillbringade resten av dagen och natten. På morgonen var alla allmänt sega. Men sen när de började åska så kände jag och Disa att vi behövde dra hemåt till våra hundar (min är välidgt åskrädd). Några minuter efter vi börjar gå börjar regnet vräka ner. Jag menar verkligen att det VRÄKER ner. Vi drog upp vårt tempo väldigt mycket för att kunna komma till bussen så snabbt som möjligt.
När vi precis kom fram till busshållsplatsen ser vi att resten av personerna vi var med ligger bara några meter bakom oss. Och vi som tyckte vi hade gått jättesnabbt. Snacka om att vi blev besvikna.
Sen hände de inte så mycket mer. Vi kom hem, det hade slutat åska och solen tittade fram. WHY?! Kunde den hade ha tittat fram typ en timme tidigare. Rätt surt..
Hemma somnade jag i solen...gick med hunden...somnade igen..åt mat...somnade. väldigt givande dag.



1. Årsjön
2. Lite mys
3. Efter / Före
4. Riktigt mysigt...not!

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0