070809

HAHA, såg följden nu. 7, 8 , 9 haha vad kul det såg ut :-)

Idag har jag varit runt med mamma och syster och inhandat saker till lägret (som jag ska till imorgon i ÖSREGN...skitroligt!). Sen har jag även packat, packat och packat ännu mer. Hatar att packa, det suger. Känns alltid som man glömmer något. Fast dock har jag tur iår för om jag glömmer något så ringer jag pappa så kommer han ut med det. Så det är väl inte så farligt med andra ord.

Gick även och mötte Sandra, Nate, Naknut, Svenne och Thomas förut. Dock var det Sandra jag var ute efter och jag fick med henne hem till mig, dock var det hennes förslag från första början men ändå. Vi tog powerwalk hem sista biten för att hinna till Sex education....dock märker vi att folk i huster vill kolla på "So you think you can dance" istället. VEM FAN VILL SE DET PROGRAMET? :-O GAH! Men aja, vi gjorde te försökte hänga med i programet.

Nu är jag megatrött så ska sova. Ska upp om nio timmar så det är väl bra om jag somnar nu. Behöver så mycket sömn som möjligt för på lägret kommer det inte bli mycket. Haha, men det ska bli grymt! Är taggad :-D


Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0