Några dagar

Blev lite gles uppdatering på bloggen, har inte hunnit skriva någonting. Igår så åkte jag hem till Mallan, kom dit runt 12. Var där hela dagen + natten.
idag kom jag hem runt 12  åt lunch (makaroner och falukorv MUMS) sen gick jag långpromenad med hunden gud så skönt. Sen var det årets första ridning, fick Wiggo. Riktigt oväntat men gryyyyyymt kul! Och det gick så himla bra, så bra början! Den här terminen med ridningen kommer bli grym!
När jag kom hem bänka jag mig med resten av familjen och kolla på Let's Dance (som de flesta). Har kollat på alla 3 säsonger, så då måste jag ju fortsätta.
Nu gör jag inte så mycket, somnar snart. Men tänkte faktiskt försöka plugga lite innan jag somnar. Plugga på en fredagkväll jag vet trist. Men vi har prov nästa vecka, jag har nästan inte pluggat något alls sen är jag upptagen hela helgen så jag måste ta vara på tiden!

Hoppas ni mår bra!
Puss


Kommentera
Postat av: mallan

haha mig + Step up 2 the streets, kan de bli bättre(a) ?

Never ! :D haha <3

2009-01-10 @ 14:48:15

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0