Singing Bee

Min fina vän Petra frågade mig imorse om jag ville följa med på Singing Bee inspelning. Tvekning på min sida först, har lite plugg att fixa. Men sen tänkte jag, äsch jag får umgås med fina vänner och gå på inspelning så mycket roligare än att sitta och plugga. Det får jag göra på bussen dit nu och sen när jag kommer hem, kan inte ta så lång tid att fixa ;-)

Så ja det jag vill komma till är jag just nu sitter här och väntar på bussen som går om 27 minuter som tar mig till frihamnen.
Hörs senare sötnosar!


Anna är redo!


De här fina vänner ska jag träffa, :-)

Kommentera
Postat av: JULIA AMANDA

Kul! Gissar att det är i publiken ni ska sitta då?

2009-02-15 @ 20:42:32
URL: http://juliaamanda.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0