Oj, var ett tag sen

Har haft rätt mycket i skolan så har inte hunnit, tråkigt :(
Och igår (hm..inatt) när jag skulle skriva kom jag inte in (!) :O Men nu är jag här!
Veckan har gått åt med plugg, plugg plugg och träning. Igår var jag även med Disa & Hannah på kvällen. Fastnade hos Disa till halv två. Men trevligt var det så :)
Somnade inte förens halv tre ungefär sen så kom min underbar syrra och väckte mig(för tidigt) imorse så är lagom trött just nu! Med tanke på att jag gick upp tidigt igår morse för att fira min bror som fyllde år ;D

Idag har jag varit inne i stan och lyckas sälja min ipod, yääy! Disa & Hannah var även med mig, :) När jag kom hem så firade vi bror igen med mormor och morfar (och farmor fast hon firade han redan igår :)).

Nu gör jag inte så mycket har jättetråkigt och somnar nästan vilken sekund som helst. Är jättetrött och har jättetråkigt. *Stackars Anna*

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0