Måndag

Skola som vanlig idag, typ. Klockan halv 1 kom det 60 stycken skolchefer, kommunchefer , lärare m.m till vår skola. Jag & Johanna sprang runt som små djur och intervjua folk åt höger och vänster (vilket var vår uppgift ;-) ) Blev att jag stannade kvar ungefär 1 timme efter skolan och hjälpa till. Men trevligt var det. Var sedan med Anna, Gustav & Hanyang som skulle göra lite saker, avslutades senare med ett mål på Donken :D .
Åkte sedan direkt till scouter där vi lekte samma lek i två timmar, haha. Men aja, det blir var man gör det till och roligt var det :)
Sen åkte jag , Disa, Ådi & Halkan runt och runt typ överallt vilket resulterade i att jag kom hem lite (mycket) senare än vad jag tänkt så nu ligger jag här och ska snart
Skriva klar min argumenterande text (x)
Skriva klart referatet (/)
Redigera klart filmen ()

Wish me luck!
Puss


1. Ådi & Halkan
2. En enda stor hög
3. Ida & Disa
4. Hände en liten olycka
5. Gustav
6. Hanyang

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0