Just nu

Sitter (umh..ligger) jag och kollar på melodifestivalen. Nu kom helt plötsligt ingen mindre än Darin ut, fjortisarna hoppar av gläjde *typ*. Darin Darin Darin, vad säger man. Jo, att han fyller år på samma dag som jag :-) Det är värt att nämnas!
Nej, men seriöst. Han har försvunnit ett tag eller är det bara jag som inte har koll? Jag har i alla fall inte hört något av honom på jättelänge. Eller det kanske snarare så att jag försökt och undvika honom (och lyckats!). Det är värt att fundera på hur det faktiskt kan vara. Eller inte..

Ps. Är jag den enda som tyckte han sjöng låten han precis sjöng falskt på väldigt många ställen? Rösten verkligen skärde sig på de ljusa partierna. Ds.

Kommentera
Postat av: In My Clutch

Haha, nej jag har inte heller hört något från honom på ett tag ^^ Jag har en nystartad blogg med massor av handplockade second hand-fynd. Just nu finns en t-shirt från Acne, en kuvertväska och ett par örhängen från Urban Outfitters. Mer saker kommer! Ge den gärna ett besök, du kanske hittar någonting du gillar :)

2009-02-28 @ 21:29:12
URL: http://inmyclutch.blogspot.com
Postat av: ewezi

sv: A :)!

2009-02-28 @ 22:55:59
URL: http://ewezi.blogg.se/
Postat av: Louise

Haha, jag tycker du har lyckas med att undvika honom, helt osynlig har han faktiskt inte varit XD

2009-03-01 @ 08:53:06
URL: http://loysankul.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0