Frihamnen

Kom hem runt 8 från frihamnen. Det var väldigt trevligt (sällskap) och roligt. Själva inspelningen tog 2 och en halv timme, fast tiden bara rann iväg.
När jag kom hem SPRANG jag på toa, hade inte varit på toa sen klockan 11 och jag hade druckit jättemycket efter, inte smart Anna! Åt mat med familjen, duschat och pluggat. Har fixat klart spanskan nu ska jag lägga mig och läsa lite i min engelska bok som ska vara klar på onsdag. Men det skadar ju inte att vara klar lite innan ;-)

Puss och God natt på er! Hoppas ni alla haft en bra dag? :- )

Kändisspaning ; Jesper Blomberg (från Idol) var på Singing Bee.

Kommentera
Postat av: T

Vilken spaning! :O

2009-02-17 @ 00:54:26
Postat av: JULIA AMANDA

Vad kul att kvällen blev lyckad!

Jag ska också läsa i min engelska bok idag, och förhoppningsvis läsa ut den så att jag kan börja på de andra fyra (!) skolböckerna..

Har ni också fler bökcer som ska läsas?

2009-02-17 @ 12:02:01
URL: http://juliaamanda.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0