...

Kom precis hem från älvjsö (mässna). Har varit på "Våga vara egen" / "Ungföretagsmässan". Vad väl lite små kul, dock väldigt (!) trångt var grymt mycket folk !

På mässan såg jag en gammal klasskamrat dock hann jag inte springa efter. Lite synd med tanke på att vi inte träffats på ett tag.
Jag hade även kontakten med en kille jag och Sandra träffade på Gotland i somras men stötte aldrig på han. Synd det också.
Fick erbjudandet att följa med Anna, Anna & Liza och fika inne i stan men tackade nej. Det är en omväg för mig om jag ska in till stan sen hem, är så nära hem från Älvsjö. Sen så kände jag också att jag bara vill hem. Bara få vara ifred för ett tag. Ingen är hemma nu förutom jag och min hund vilket är väldigt skönt!
Vädret är strålande, funderar på att ta mig en långprommis med hunden. Man måste passa på när vädret är på den bra sidan!

Allt bra med er då?
Puss

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0