Äntligen hemma!

Tur att min pappa också hade mac annars hade jag inte kunnat blogga nu, förskräckligt jag vet!

Igår "glömde" jag datorn i skolan, för skulle fota med Jossan och orkade inte släpa med mig den. När jag kom hem kom jag då på att det inte var så bra eftersom alla min arbeten ligger på datorn och jag kan inte få tag på det..
Idag så lyckades jag glömma (GLÖMMA) min laddare i skolan, men som sagt min pappa har laddare som tur är!
Så nu är det plugg som gäller för mig, läsa min engelska bok och skriva på naturkunskap. Jättetråkigt men nödvändigt.

Kom föresten precis hem från en intervju hos EF som gick kanon (!) känns grymt bra :-D

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0