5/8

Mötte som sagt var Oskar inne i staden. Vi gick runt lite i stan sen satt vi oss i den stekande solen vid vattnet. Där satt vi och snackade om lite allt möjligt, jättetrevligt (: Sen åkte jag hem, stekte sönder på bussen, sådan buss fönsterna inte går att öppna på, trodde jag skulle dö! Åkte hem och dushade och åt mat.
Sen kom Oskar och plockade upp mig med bilen och så åkte vi tillsammans hem till Peter. Där hemma hos honom var det lite trevligt folk så det var chillilil. :)
Efter ungefär 2/3 var jag tvungen att åka hem till Emelie. Hade blivit bjuden att komma över och äta födelsedagstårta hos henne. Kan meddela att när jag gick från Peter såg jag bussen stå vid Jungfruvägen, så det var att kuta som fan kan jag säga! Men jag hann, så jävla grym! :)
Men anyway, hemma hos Emelie var det också lite chiilili folk mucho trevligt. Grymt god tårta fick vi också, helt saaaaaajk vad god den var!
Efter ett tag blev alla grymt sugna på att bada fast sen kom alla på att ingen hade badkläder. Men då kom Robin på att vi kan ju näcka. Det var bara jag och Maria som nappade på idén. Sagt och gjort, en liten (!) promenad senare var vi nere vid raman. Det var jättefint där nu på kvällen. Fullmåne, knappt några moln lätt dimma precis över vattnet, så snyggt (glömde fota thats sucks).
Sen hade vi egentligen tänkt och gå hem till mig, men alla blev för trötta så vi sklijdes åt och alla (typ) gick hem till sig.

Men det har varit en välidgt trevligt dag. Vilka fina vänner jag har, puss!!


Det var mys!

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0