4/8

Med fyra timmars sömn har jag befunnit med en hel dag på Viking Line. Med strålande sol och klarblå himmel (dock rätt blåsigt mitt ute på havet) så har jag haft en otroligt skön och rolig dag.
Jag har en gråtit en skvätt över USA. Allt är jättejobbigt just nu. Har börjat få hemlängtan redan nu och jag är inte ens där, lyckat. Nej, men nu börjar allvaret slå in och det är seriöst skitjobbigt. Men jag vet (med säkerhet) att detta kommer bli mitt roligaste och lärorikaste året i hela mitt liv!

Nu ska jag lägga mig och plugga alla USA:s delstater, kan alla och kan nästan vart allt ligger. Det är alla småstater i nordöst som inte vill sätta sig riktigt, men det kommer. Imorgon ska jag ha tävling mot mamma om vem som får mest poäng på denna sida. Riktig rolig och bra sida. Finns alla huvudstäder i Europa, alla länder i Europa , Sveriges landskap och mycket mer!
Men i alla fall så är min mor grymt duktigt på detta, eller håller på att bli. Hon har pluggat och pluggat igår kväll och även idag. Jag själv då? Har inte pluggat alls, förutom nu. Nej, detta funkar inte. Nu måste jag sätta fart!

Är ni föresten bra på USA:s delstater och vart de ligger någonstans? (:


Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0