18/8 - 19/8

Började dagen som vanligt med LITE sömn. Kunde verkligen inte somna...

Sedan gjorde jag klart dressingen till potatissalladen. Sen så packade jag ner kläder och saker i mitt rum i kartonger. Då hittade jag även rätt viktiga saker jag behövde ta med till USA så det var bra att jag kollade :P

Sen åkte jag in till stan, till Make up store. Hade presentkort på sminkning där.  Så blev sminkad och köpte sedan smink för pengarna. Mamma kom även förbi på slutet, så vi åkte sedan hem tillsammans. Vi mötte även upp pappa i gamla stan, så vi åkte allihopa tillsammans hem :)

Hemma kokade jag SJU kil potatis, det är sjukt mycket kan jag meddela ;o
Sen fixade jag allt möjligt! Verkligen allt möjligt x)

Sen kom min hjälpande hand, min bästa vän, och hjälpte mig med potatissallden. Disa och Hannah kom även och hjälpte till på slutet med den.

Efter det började folk ramla in lite här och var. Runt 50 pers tror jag vi var totalt. Det var verkligen stört roligt!! Och har fått massa fina saker, hade inte ens trott att jag skulle få något så blev verkligen jätteglad!!

Nu är lite vänner kvar här och vi sitter pratar och spelar tvspel, perfekt avslut i Sverige!! Med bästa vänner, gush I love them!!

Men nu ska jag vara social mot de! Ville dock skriva ett sista inlägg innan jag åker till USA (åker btw om lite mindre än två timmar :D:D)

MEN hörrni, här kommer jag nog inte skriva något när jag är i USA, men kommer skriva massor när jag är i USA.
Men det kommer jag skriva i min andra blogg och den hittar ni här

Ha ett bra år i Sverige ni alla som läser.
Puss

Kommentera
Postat av: Anonym

Vad är adressen till din reseblogg? :)

2009-08-20 @ 16:57:00
Postat av: Annizh

anonym: Annizhiusa.blogg. se :)

2009-08-22 @ 19:08:46
URL: http://annizhiusa.blogg.se/
Postat av: Annizh

anonym: Annizhiusa.blogg. se :)

2009-08-22 @ 19:08:48
URL: http://annizhiusa.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0