17/8

Efter 4 timmars sömn, i min (eller under..) min lillasyster säng (var alldels för mycket saker i mitt rum jag störde mig på) så har jag haft en rätt stressig dag.

Började vid halv nio ungefär och bakade. Sen bakade jag non stop fram till 12. Det jag levde på då var kaffe i mängder + lite deg. Sen sprang jag även och plockade undan ute, sopade, tog undan ogärs, ställde undan verktyg osv. Nu i efterhand förstår jag inte varför jag sprang hela tiden...

Sen när jag bakat klart så dammsög jag hela huset. Skulle ha torkat golvet också, men tänkte att vi kommer gå så mycket där så gör det imorgon.

Sen la jag mig och kollade på tv med katten i mammas och pappas säng i typ 3 timmar. Det jag levde på då var...umh...2 äpplen och lite chips. Gillar min mat idag!!

Sen kom mamma hem då åkte vi och handlade. Sen åkte vi hem och mamma gjorde mat medan jag och pappa fixade med pengar och fixa abonnemang till USA :) Så nu är det klart!

Sen efter maten åkte jag och pappa till scoutlokalen och hämtade stolar och bord. Gick även upp till seniorerna för att säga hejdå, Anton och Adam var jättesöta. De tyckte jag kunde stanna och vara med de eftersom de inte kommer få se mig på ett helt år nu! Men det kunde jag tyvärr inte.
Åkte hem, då bakade jag, mamma och syster massor av bullar. Så nu är allt färdigbakat :) *yäy*

Sen fixade jag med lite papper och min packning. Stuvade om till min nya resväska + i en bag. Fick reda på att jag nu får ha med mig två väskor vilket underlättade en hel del :P

Sen tog jag och bad, men kunde inte ta det lugnt så det var typ bara upp och ner.
Så jag gick och la mig vid datorn istället. Så nu håller jag på att snacka FÖR FULLT med massa kompisar på msn. Trevligt värre!

Men ska gå och fixa med "sova-bra-te" nu, sen måste jag nog sova. LÅNG dag imorgon, hörs då!

Puss

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0