1/8-09

Igår så var jag först inne i stan och kollade på Pride Paraden med Petra, Fia, Oliver och Gustav + 350.000 människor till läste jag. Det var 35.000 som gick paraden iår, det är grymt mycket människor!

Jag hann vara hemma en snabbis, sen åkte jag + familj - bror hem till våra vänner. Där grillade vi och åt god mat och hade det jättetrevligt. Sen började vädret bli fint så vi packade in oss i bilarna och åkte ner till båten och åkte ut en sväng. Jag och Emma satt längst fram på båten och bara njöt och snackade om livets alla gåtor. Mitt i allt ser vi en hamnkrog som är öppen så vi lägger till och hoppar i land och sätter oss där ett tag. Fick varm choklad det behövdes för man blir rätt frusen av att sitta längst fram (men det är det värt!!) När vi blivit alldels för attackerade av myggor hoppade vi i båten igen och åkte hem.

Sen tog vi bilarna och åkte tillbaka hem till Halls. Där stannade inte jag, Emma och Simon inte så långe. Vi packade oss in i nästa bil och åkte till Hellasgården. Där var det lite folk och det var trevligt. Men sen blev jag trött, så jag och Emma fick skjuts av Simon hem till mig. Väl här hemma låg vi och snackade vääääldigt länge.
Det resulterade i att vi sov bort typ halva dagen. Men haha, skit samma. Eller egentligen inte skit samma, för det är soooool ute idag. Och det försöker jag ta vara på och vara ute hela dagen.

Tjosvejs!

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0