15/8 & 16/8

Igår vad gjorde jag igår....? JO , juste! Började med dagen att gå upp runt halv nio. Sen åkte jag, mamma och syster till stallet, min mamma skulle nämligen rida. Så jag hjälpte henne och satt och kollade när hon red ( DET VAR VARMT!!!). sen efter så fikade jag med hennes ridkompisar och guuuud vad de va intresserade av att höra allt om min kommande USA-resa. Tror aldrig jag fått så mycket frågor på en och samma gång, fast det var kul ;)
Sen kom vi hem, då ömh...fixa jag min packning och målade ute och plockade undan och lite sisådär..
Sen på kvällen myste jag framför en film med mamma och pappa, vi passar på att göra så mycket vi kan med varandra nu de sista dagarna :)

Idag då. Då har jag packat, packat, packat. Jag och mamma har gått igenom packningen och slängt bort massa saker från den (:() ÄNDÅ väger den för mycket. Gaaaah, varför kan man inte få ha med sig så mycket man vill? x)
Sen klippte jag gräset, fixade saker inför min avskedsfest, rensade bland plattor, grävde lite. Sen åkte jag och pappa och klippte oss. Klippte mig dock inget speciellt, tog bara lite på topparna och lite uppklippt. Och gud vad mycket komplimanger jag fick från snubben som klippte mig. Han verkligen övergödde mig med komplimanger, men det var kul...bockade och bugade ^^

Sen åkte jag och pappa och handlade all mat till min fest, och shait var mycket det blev x) men mums mat ska vi ha :)

Sen efter det har jag städat undan hemma Ätit mat (gulasch, så jäääääääääädra gottt ;o).

Sen har jag inte gjort så mycket, kollat lite usa-saker...typ..bara. Nu är jag alldeles slut i huvudet och hade tänkt och gå och sova nu!
Godnatt.

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0