14/8

Idag så var jag inne i stan med lite folk och gick runt lite överallt. Det var mycket trevligt (och varmt med delvis väääldigt kallt!). Åkte sedan hemåt, åkte och handlade mat med mamma. Lite extratid med mamms uppskattas! <3
Vi lagde sedan mat, grillat med klyftpotatis, magiskt gott!! Köttet var verkligen mmmmmm!
Sen när jag tryckt i mig maten gick jag till ängen, precis vid vårt hus, och spelade kubb med Patrik, Jack, Sara & Thomas. Jag, Sara och Thomas vann, är vi bäst eller är vi bäst? Eller Sara var ju iofs GRYM så kanske inte så konstigt att vi vann. Men Jack skyller på att han var dålig och inte att vi var direkt bra, det var därför vi vann. Han fick förövigt spela själv på slutet för Patrik gick och hämtade en strålkastare för vi överhuvudtaget skulle se våra egna händer. Det var väldigt mörkt ute kan jag meddela. Så efter ett tag blev det inget kul för man såg inte vart man kastade... :P
Men sen när vi fixat strålkastare körde de andra en gång till medan jag kollade på. Och då vann faktiskt Patrik och Thomas, lite förvånade blev vi nog alla!
Sen hade vi tänkt och gå och bada, fast alla frös alldeles för mycket så vi splitrades och gick hem till våra egna lyor.
Jag var jättetrött och gick och la mig, men sen börjar jag tänka på USA och då kan jag bara inte sova. Så somnade väl ungefär 3 timmar senare, inte kul!

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0