13/8

Idag vaknade jag (av mig själv) efter 5 timmars sömn, inte ok! Var jättetrött men kunde inte somna om!!
Så idag har jag tagit det realtivt lugnt (som typ alla andra dagar...) har börjat packa lite med seriöst, målat fönster med mamma, varit ute i stallet och sen träffat Sandrus.
Nu har jag bara en gång kvar ute i stallet på ett år. Det kändes jättekonstigt att vara där idag och veta att jag inte kommer rida där något mer (eller kanske när jag kommer tillbaka). 10 år på samma ställe sen bara försvinner man...konstig känsla.

Sen Sandra då, henne kommer jag träffa fler gånger nu innan jag åker. Men att skiljas från henne?!!?! Nej, det vill jag inte ens tänka på hur jobbigt det blir. Jag älskar dig , <3

Kommentera
Postat av: Sandra

I love u I love u I love u.



jag vill inte att du ska åka :(

<3

2009-08-15 @ 02:09:53
URL: http://sandraheterjag.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0