070809

Petra smsade mig och sa att datumet var lite roligt idag (igår) nämligen 070809, det hade jag inte tänkt på förens hon sa det.
Dagen i alla fall började i sängen. Sen släpade jag mig ut till studsmattan och somnar där. Sen vaknar jag och äter lite lunch. Sen åker jag in till staden och möter Gustav. :) Vi hade tänkt och vara kvar ett tag men det var löjligt varmt så vi drog till Alléplan och mötte Jack. Vi gick och handla bland annat glass vilket var behövligt.
Vi åkte sedan hem till Jack och gjorde ännu en lunch, det var typ jättegott ;o det var wraps med pastasås, parmaskinka, babtspenat, rucola och ost. Det var helt sjukt gott!!
Sen sitter vi och snackar (eller jag sover) ett tag. Sen kommer lite folk, varav en hade pokerset med sig. Så vi slänger upp det och börjar köra, fast efter 3-4 rundor blir alla jättehungriga så vi går och göra middag (samma som lunch, men sjuuuuukt gott asså verkligen sjukt x)). Sen kommer lite mer folk, så vi börjar om på ett nytt parti och kör. Kommer tvåa, vilket är helt ok för att vara mig. Gäller att spela strategiskt ;)
Sen slutade vi spela och sjunga och dansa istället och jag vete vad. Men kul var det :-) Men sen blev jag jättetrött så bror följde mig till bussen så åkte jag hem och nu sitter jag här i min säng och somnar vilken sekund som helst!
Dock snackar jag med en jättetrevligt kille som också åker iväg till USA snart. Försöker skriva att jag ska gå och sova nu men precis innan jag hunnit skicka iväg det så ställer han någon annan fråga och då kan jag ju bara inte gå :P
Men aja, snart får jag sova i alla fall (förhoppningsvis) ;)

Bilder från både torsdagen och fredagen kommer imorgon. Hittar inte kamerasladden ftm och orkar inte heller leta! haha.
Puss

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0