Godmorgon, Goddag , God Kväll

Somnade runt klockan 10 igår, var mycket skönt. Eller tvingade mig lite i säng också för att jag skulle kunna komma upp idag, min dynsrymt har inte blivit helt ok efter San Francisco. Dock tänkte jag smart men det slutade inte så bra. Vaknade runt kvart över 1 och försöker somna om i över en timme tillslut gav jag upp. Så nu har jag skrivit ett rätt långt inlägg på min skolas blogg, har blivit YBC-bloggare så måste hålla igång den bloggen med intressanta inlägg, inte lätt! Har även gjort om hela min hemsida, är fortfarande inte nöjd med orkar inte pilla med det mer nu. Loggade in en snabbis på bilddagboken där såg jag en bild under "senast uppladade bilder" min första tanke var "Gud vad jag känner igen den bilden" så jag klickade på bilden och kom in på min klasskamrats bilddagbok. Värst vad hemlighetsfull hon har varit och inte berättat att hon har bilddagboken. Kanske inte vill bli upptäckt vem vet, därför tänkte jag låta henne bestämma om vi ska bli vänner eller inte. Snäll som jag är.

Jag är inte trött än och ska ändå upp om två timmar så tänkte lägga mig och läsa i Fiickan som lekte med elden av Stieg Larsson, andra boken i Millennium serien, sjukt bra :-)

Ha det bra alla så hörs vi :-)

Kommentera
Postat av: saaara

hejsan sötnoos!

allt bra med dig?

2009-04-21 @ 14:55:47
URL: http://hhejfffulast.blogg.se/
Postat av: sara

Godmorgon hjärtegull.

Allt bra med dig ?:)

2009-04-27 @ 09:10:25
URL: http://hhejfffulast.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0