Långa skoldagar

skyller på det, anledning till att jag inte skriver så mycket.
Onsdag:
Skola, hem, sova. (tror jag)
Torsdag:
Skola, Hem, Sandra, Sova (tror jag)
Fredag:
Skola, Jossan, Ridning, Myskväll med papps
Lördag:
Ridning, någonting, barnvakt
Söndag:
TJEJMILEN! Grymt kul som vanligt (:
Måndag:
Skola, Scouter,
Tisdag:
Skola, någonting, sova
Onsdag:
Skola, någonting, sova
Torsdag:
Skola, första gymgången boxning (KUL), hem(fick åka själv halva vägen för lucas åkte tidigare :O), fick iaf sällskap av mycket trevligt folk till slussen, hem, äta, första träningen, här.

Jag älskar min skola!

Kommentera
Postat av: Tiger

Shit! Jag skulle aldrig orka tjejmilen! Jag har för dålig kondis för att ens springa till kylskåpet xD Fin blogg förresten :>

2008-09-13 @ 00:20:52
URL: http://atompop.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0