Stressdag

Vaknade försenad som vanligt. Jag som satt väckarklockan tidigt för jag hade JÄTTEMYCKET att göra. Men kom till skolan i tid.
Direkt efter bg var det kondition på idrotten. 9 km jogg , skitkul verkligen... Sen lunch, två äppeln allt annat var pest. Sen pluggade jag lite matte med Oja, inte mycket. Men något. Sen var det kurs med diverse olika människor. Körde en tävling på matrisen med några. Jag och Lollisan mot Anders och Ozzy. Vi vann med 13-4 men tack vare Lollisan kunde typ inget (x och bra det eftersom vi har prov på det imorgon.
Sen direkt efter bg var det dags för 3 ½ timems matteprov. Citerar Joii "Det här provet är som att skjuta och hänga sig själv samtidigt" och inte nog med att provet var en plåga, var jag jättehungrig och hade mirgrän och inga ipren...yääy.
Sen kom jag i varje fall hem efter många om och men.
Kastade i mig mat, drog på mig kläder och drog ppå träning. Träningen ska vi inte ens prata om.
Kom hem, nu sitter jag här ska plugga till provet med det går i-n-g-e-t bra.
Bajs på skolan just nu.
3 prov den här veckan & 2 redovsningar & 2 inlämningar. Är nästan klar, helt jävla oroligt!

STRESS STRESS STRESS

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0