Scouterna

Förlåt för dåligt uppdatering, igen. Men det är så mycket som pågår i mitt lilla liv just nu.
Försöker tagga till skolan de sista veckorna av KSAB nu, men det är det lättaste. Är så grymt trött på allting just nu.
Allt bara rör ihop sig , igenting är på min sida ingenting.

Kom precis hem från scouterna. Trevligt som vanligt !
Hade seglarkurs, wiiiie ...NOOT!
Men det löste Jag,Sandra,Halkan & Ådi med skratt, som vanligt (;
Gick hem med Towe , Sara(som kommit en stund på slutet) Halkan & Ådi. Mycket trevligt...som vanligt(känns som jag börjat använda de orden mer och mer :P) .
Mindre roligt (hihi) var att Ådi & Halkan sköt en "pip" colabruk på mig, och satan vad det gjorde ont! (På tal om ont kan jag meddela att jag blivit spankat x antal gånger idag på scouterna så jag knappt kan sitta >.< )

Lite om scouterna som halkan och jag stod och snacka om. Att på scouterna kan man verkligen vara sig själv det går verkligen. Har aldrig varit så lycklig som jag är när jag är omgiven av mina vänner på scouterna. Man kan komma dit hur dyster som helst men direkt när man går innanför dörren blir man glad, det går inte att vara dyster.
Ni Särimner, tack för allt. Tack för att ni finns ! Jag uppskattar er något så grymt! TACK TACK TACK!


Jag Jag & Sandra Ådi & Halkan
Dags att sleepa, ny dag imorgon ! Godnatt, sov gott !

Kommentera
Postat av: Lollo

hahah sköningar dära, va fotogeniska ! ;)(a)

2008-05-14 @ 20:04:59
URL: http://lollo08.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0