Renovering for the win



Kollade för ett tag sen klart på den nya gossip girl avsnittet, oj oj oj säger jag bara. Mahaha (x
Men jag som jag är började jag hålla med andra saker medans jag kollade. Som jag började med att plocka fram det jag skulle ha tills jag skulle plugga. Vilket gjorde att jag flyttade över alla min skolsaker till en annan väska. Vilket gjorde att jag tog alla min gamla papper och slängde. Vilket gjorde att jag slängde all reklam, broschyrer what ever på skrivbordet. Vilket var att jag gjorde samma sak med garderoben. Och nu är jag helt utmattad. Två stora plastkassar senare.
Och jag som ska ut och springa med mamma, typ snart. Men men inte så farligt långt idag (:
Under min lilla plocka undan och slänga period precis hann jag bli galen på mitt rum. MÅSTE GÖRA OM! Måste måste måste!
Nya saker behövs. Måste flytta om saker. Bla: sängen, tv, en lampa och skrivbordet.
Men , det får bli till sommaren. För nu är det plugg som väntar. Har asmycket att göra. Men that's life.

Min dag har förövrigt sugit.
Hur har er dag varit? (:


Kommentera
Postat av: Lollo

hihi men hur ofta ser du texten pluggar bakom mitt namn ? (a) tahaha bara vid kurs inlämningar typ eller när jag har panik! xD

2008-05-06 @ 22:25:56
URL: http://lollo08.blogg.se
Postat av: Lollo

Min dag har varit sämst! Jag ville skriva matte provet ! xD

2008-05-06 @ 22:28:30

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0