I'm Chuck Bass!

Favorit, lungt!

Sitter här och äter torkade bananer, jättegott. Men börjar dock få lite ont i magen för jag ätit så mycket, men men ^^
Har blivit klar med min svenska, men när jag ska skicka in den så hänger sig hela skolans intanät så det går inte. Men fixar det imorgon.
Som ni märker kunde jag inte hålla mig borta länge från bloggen, det går inte ^^
Mår helt ok, snackade igenom en grej med min lärare idag. Och genast kändes allt mycket mycket bättre, grymt skönt!
Imorgon..är det en ny dag och vi hörs då (:
puss <3

Kommentera
Postat av: Sandra

Absolut iiiiiiiinte snott av Sandra ;)

2008-05-15 @ 21:55:02
URL: http://sandraheterjag.blogg.se
Postat av: Anonym

gillar din rubrik "i'm chuck bass" haha älskar honom

2008-05-15 @ 23:46:43
Postat av: Lollo

Nej men sköning dära heheh:) Jag var med när hon köpte torkade banaerna (a) hahah bäst med yogurt runt, det var as skönt :)

2008-05-16 @ 16:15:25
URL: http://lollo08.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0