Hej på ett tag

Ok, bloggen kommer inte vara så aktiv under ett tag.
Har sjukt mycket att göra. Och som på grädden på moset är jag så jefla irreterad på folk just nu. Inte bara en utan flera, seriöst låt mig va. Jag orkar inte, jag orkar intr trycket jag orkar inte er. Jag orkar inte!
Låt mig få va som jag vill, vara som jag är. Jag vill vara mig själv, inte vara den ni vill att jag ska vara. Hellre att jag får vara mig själv än att vara med er. Jag orkar inte, seriöst. Jag orkar inte.

Tack & Hej!
Kommer tillbaka när jag är på bättre humör. För just nu är jag ledaren i min och Råbin:s emoklubb.

Kommentera
Postat av: Edith

Moget att ta bort allting vågar du inte stå för vad du säger? Eller kan du inte stå för vad du säger eftersom att du inser att du skämmer ut dig själv?

2008-05-15 @ 09:52:13
Postat av: Annizh

jag tog bort det för jag ville bara veta vem du var, och det vet jag ju nu. ser ingen anledning till att ha kvar det. när jag tog bort inlägget försvann även kommentarerna

2008-05-15 @ 16:35:50
URL: http://annizh.blogg.se
Postat av: edith

"okej"

2008-05-15 @ 17:38:49
Postat av: Sandra

Edith... sa människan som förföljer Anna 24/7 för att hon inte litar på folk.

2008-05-15 @ 17:45:29
URL: http://sandraheterjag.blogg.se
Postat av: edith

Haha omg.

2008-05-15 @ 23:09:35
Postat av: Sandra

ja, det är väl något som stämmer in på dig?
Jag vet förstås inte om du har någon hemlig crush på henne eller nåt. .. för det verkar sannerligen så.

2008-05-16 @ 18:33:36
URL: http://sandraheterjag.blogg.se
Postat av: edith

Och hur fan kan du få det till det när jag och adam undrade varför och överdriver så mkt i sin blogg när hon skriver om adam o halkan. men visst fortsätt på er fjortis-styl. funker säker för er.

2008-05-16 @ 22:39:45
Postat av: Sandra

ja, och förmodligen funkar det för dig också eftersom du läser den här bloggen flera gånger varje dag?

2008-05-16 @ 23:35:37
URL: http://sandraheterjag.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0