Dagarna som gått.

Onsdag: Np i matte, ridning & Valborg. Valborg kanske inte blev som vi tänkt, men mycket trevlig! Towe sov hos mig, otroligt uppskattat. Saknat oss GRYMT !
Tycker ni ska läsa det här på Marias blogg. Så rätt!
Torsdag: Vakna upp med Towe vid min sida. Vi satt och chilla hela dagen. Snackade med Råbin och höll på att pissa på oss av skratt när vi kollade på gamla bilder. Fi fan vad mycket minnen vi har tillsammans hon och jag. Vi har gjort så mycket tillsammans, <3  Fler bilder och minnen eller hur älskling ? (:
När Towe åkte satt ajg och halvsov över datorn var jättetrött. Somnade rätt tidigt , tröttis.

En "läskig" sak. Jag har drömt samma dröm 3 gånger den här veckan. Eller hela tiden en fortsättning på drömmen jag drömt innan. Och drömmen är inte så värst kul, så jag hoppas det bara är en dröm och ingenting som kommer hända. Usch, vill inte tänka på det.
Men men.

Kommentera
Postat av: maria

det var helt okej även fast förväntningarna va låga och det började rätt trist :)

2008-05-02 @ 12:44:38
URL: http://maaariass.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0