Vilse i storstan!

Idag i skolan har jag bara suttit och redigerat film med Felicia och Josefin. Har verkligen inte gjort någonting annat, men men. Vi blev "typ" klara iaf ^^ Hoppas den inte försvinner från datorn nu bara :O
Efter skolan åkte vi ett gäng på 18 elever till SVT grymt coolt! Ni som inte åkte dit missade verkligen någonting! Wooow
Under allting får jag sms av Lillan som säger att det står att vi ska ha påsklov idag och undrar om vi ska ha lov eller köra iaf. Vi bestämmer att vi ska bada, men sen lite senare ville några inte så det blev inte så. Men Disa samlade ihop ett gäng som åkte och bada(mer om det snart) På svt slutade vi senare än vad Lena sagt så jag var typ jättestressad och allt vekligen bajsade för mig! Shiit vad jag virrade bort mig, I MIN EGNA STAD ! Mahaha, det var inte kul >.< Kom iaf till badet, lite försen (a) men bästa kompisar väntar ju *hihi* (: Vi som badade var Jag,Sandra,Disa,Amanda,Halkan,Ådi,Patrik,Marcus,Sebbe,Stoffe&Anders (: Verkligen kul gäng, haha (:
Det var så kul, men kom dock därifrån med x antal blåmärken...det var mindre kul. Och stort TACK till Ådi och Halkan som stod och "piska"(^o)) mig med sin handdukar, gjorde ****ont! Asså bajs på er, fy satan >.< *buhu*
Vi tog iaf bussen hem sen, och mycket trevligt och trötta miner kan jag säga ^^Iaf från en viss halkan (; Sen fick jag även på att Sebbe brukade se mig på bussarna på mornarna men inte se att det var jag för jag såg ut som en zoombie *tack* haha (x han tyckte förövrigt jag luktade gott, haha tack (a)

Nog med dumheter från mig! Hoppas ni haft en fin fin måndag. Har ni det? (: Nu ska jag ta och krypa ner i sängen, ska vara i skolan tidigt imorgon, idrottslektioner för sexor *yääääy* Hoppa av lycka....

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0