Torsdag

Idag har jag städat,packat,packat och packat lite till ...
Åker nämligen till fjällen inatt. Den här gången åker vi extra tidigt för att hinna åka skidor imorgon. Annars brukar vi åka runt 5, så vi kommer upp vid 12. Men nu ska vi åka vi tre så vi kommer fram runt 10. Så är det ut i backen som gäller (;
Idag var det runt 2 meter snö och strålande sol, vi kan väl bara hoppas att det håller i sig imorgon och framåt?
Som jag sagt förut, jag hatar att packa. Känns alltid som jag glömt något. Men aja, nu är vi "bara" borta öh....fyra dagar, så det är nog ingen fara (: alla skidkläder och sånt är ju där uppe, så skidor kommer jag kunna åka iaf *hihi* (;
Fett trött jag är, men jag ska inte sova. Jag ska hålla mig vaken. Annars kan jag inte sova i bilen, hatar det >.<
De senaste dagarna känner jag att jag verklige vridit min/mitt(?) dygnsrymt *typ*. Det är inget bra, har haft världens huvudvärk de senaste dagarna. Blev inte heller bättre igår, när dagen var som den var :'/ <3
Jag saknar dig något så grymt, <3

I know you love me
xoxo
Annizh

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0