Tisdag

Idrottspasset idag med Jossan gick jättebra! Och gush, det var riktigt kul (; Hihi, Woodie tyckte iaf det var på MVG hoppas han inte sänker det pga av utvärderingarna (a) haha ^^
Resten av skoldagen jobbade jag spanska grammtik. Hann inte jobba någontng, men men /:
Efter skolan hade jag och Jossan lite muuusic . Men rösten dampa så jag fick typ panik >.< . Men Peter var snäll och stötta mig, tack hörru ! (:
Nu är jag hemma, hr käkat mellis "med" bror. Varit ute med hunden och fixat in nya låtar på ipoden (; Nu ska jag bara ta en dusch och packa *inte börjat* hihih (aa) sen ska jag åka ner till Skåne.
Syns där? (;
Skriver kanske precis innan jag åker, annars hör ni av mig sent imorgon kväll (;
Puss <3

Kommentera
Postat av: tove

ha en bra tisdag & kul i skåne :)

2008-03-18 @ 16:38:50
URL: http://tovesamuelsson.blogg.se/iam/
Postat av: The Lady

Jag har aldrig vart i Skåne. Måste nog pallra mig ner dit:D

2008-03-18 @ 16:41:12
URL: http://TheLady.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0