TALANGJAKTEN

Jaoo, där var jag igår (:
Lägger upp bilder senare, blev dock typ inga.
Men any way. Fick skjuts av mamma till centrum där jag möter Malin,Alex och Lotta (:
Jag och Lotta tog lite snabbt käk på donken, muums. Men måste dock klaga på deras dåliga service!
Vi gick sedan dit, palla ta bussen en station (x Väl framme mötte vi upp Paou och Martin. Lotta och Paou tog en snabb rökstund *fyy*. Vi gick in och stod nästan först i kön, men men. Fick stå i den där fucking kön i 50 minuter >.< Men det var värt det (:
Vi fick platserna på andra raden vid gången, jättebra (: Precis när första personen ska sjunga kommer Halkan, gaaah vad han är seg ibland >.< . haha. ^^ Vi kolla igenom alla solo sånger och alla grupp sånger. Sen var det paus. Men lata som vi är satt vi kvar (a) Träffade Josse,Erica och Niklas där från KSAB, trevligt tevligt (: De skulle dansa, gryyymt bra (;
Efter pausen var det instrumental solo, sen intrumental grupp där Towe och Sara var med, de råkade anmäla sig till fel grupp, men what ever (x De var typ bäst :') <3
Efter allting mingla jag runt bland lite folk, kände rätt många där (: Fastnade dock ett tag vid killarna i min förra klass, gush vad jag saknar de /: så trevliga!
Malin och jag gick sedan till bussen. Men vi tänkte, men vart fan är Halkan? han skulle j u åka med oss. Så vi ringer han.Då hade han gått till bussen för han trodde vi skulle åka med Tows, suck >.< haha ^^
Väl hemma fick jag jättetråkigt. Ingen som orkade komma till mig *buhu* *buhu* *buhu*
Dock kommer jag inte ihåg vad jag gjorde förutom att Thomas och Patrik kom hem efter ett tag (:

Det var min fredag. Hur var eran?

Kommentera
Postat av: Petra

Heter inte snubben som dansar med dem Niklas och inte Johan? Den blonda? xD

2008-03-15 @ 18:06:27
URL: http://Ptra.blogg.se
Postat av: Anonym

Min var i stort sett nästan lika dan :),men tack för en söt dag :)
älskar dig :)

2008-03-16 @ 15:37:57
Postat av: Malin :)

Min var i stort sett nästan lika dan :),men tack för en söt dag :)
älskar dig :)
(mitt namn glömde jag bort (a) )

2008-03-16 @ 15:38:37
Postat av: Annizh

Tack själv älskling,

2008-03-16 @ 20:39:22
URL: http://annizh.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0