Same,Same But Different

Idag Torsdag har jag spenderat i skolan, yääy. På förmiddagen hade jag idrott, dans street så jävla kul. Empan,Paou & Sahase tyckte jag gjorde ett jättebra jobb (; ^^
Jag,Anna & Linda missade precis bussen. Inte kul med tanke på att det typ spöregnade och vi var redan genomvåta. Men jag och Linda orkade inte stå och vänta på bussen så vi gick tillbaka, regnade som tur var inte lika mycket när vi gick i skogen(konstigt,? inte direkt) så vi bev inte så mycket mer blöta en vi redan var, om det ens var möjligt.
Eftermiddagen ägnades åt No&Teknik och satan vad bra det går, hihi. Är jättenöjd över det jag lyckas skriva i no och teknik än så länge (; Jag,Anna,Bille & Frida skulle som vanligt stanna kvar idag efter skolan för HS. Men både Bille & Frida var sjuka så jag och Anna fick lite längre HS i alla fall jag. Men innan anna hade HS så satt jag,jenny,säily,sashe , henke & per och snacka . Väligt trevligt faktisk. Fick reda på lite blandade saker under hela dagen och där efter skolan, men det utelämnar jag. Det är sånt som rä roligt att veta själv, men inte när andra vet det^^*hihi*
idag har jag varit och simmat, eller tänkte simma. Men jag fick så jävla ont i magen att jag knappt kunde röra mig så, så blev det med den träningen då. Hade tänkt coh vara lite hurtig eftersom det inte blev någon vanlig träning idag. Men aja, kroppen kan bajsa ibland. Nu sitter jag här hemma och typ dampar på min dator, ska skicka en låt till anna men det vill inte som jag vill >.< Ska leta rätt på pappa snart så han kan lägga in min,jossan&fias film (: för imorgon ska vi redigera klart den. Vi får hoppas att det går bra och att inget krånglar. Känner på mig att typ vi kommer ha strömavbrott eller så vill helt enkelt inte min dator som den vill. Dålig känsla i magen kan jag säga, men aja.
Vi typ tre hjärndöda(hihihi) idioter(hihihi) ska nog klara det här (:


Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0