Rubrik

88119-24

Fredag:

Tänkte skriva ett blogginlägg innan jag åkte, men bloggen verkar inte funka på nätterna ? ^o) Men aja, vi kom iväg runt kvart över tre, vilket gjorde att vi var här uppe runt 10. Vi packade in och skottade (>,<), och åt lunch. Sen åkte vi direkt ut i backen. Mycket lössnö, lite jobbigt att det typ var offpist hela tiden, men kul var det (: Vi åkte inte så länge eftersom vi var väldigt trötta allihopa, konstigt nej? :P Kom hem, åt middag och kollade på tv och bara relaxa.
Lördag:
Tänkte komma iväg tidigt idag för att kunna få en parkeringsplats, men vi drog oss lite för länge efter frukost. När vi kom bort till backen var det kaos(kommer bilder när jag kommer hem) men vi var dock inte förvånade. Är så varje år. Men efter ungefär en halvtimme hittade vi äntligen en parkeringsplats. ! *yäääy* Vi åkte rätt länge, mycket mycket skönt! Hittade även min Mc. Dreamy. *mihihi* (; När vi kom hem så ringade Danne och undra om jag ville hänga med ut med skotern, varför inte lixom? Så då åkte vi iväg han och jag mycket trevligt och mycket skönt! mycket mycket mycket ! Satt och snackade med han ett tag sen när vi åkt klart, men sen kom pappa ut och sa att det var mat.... Åt , sen la jag mig och kolla på lite film, sn drog tiden iväg jättensnabbt och jag somna >.< haha , jätteskönt :P
Söndag:
Idag så kom vi iväg i hyfsad tid (: Blev dock lite förskräckt när pappa sa att det hade varit 20 minus imorse, men det hann bli till 10 minus innan vi kom iväg *pjuu* Klarblå himmel, strålande sol OCH perfekta backar,kan de bli bättre ...nej? Såg min Mc. Dreamy eller som jag sa till pappa "bra att ha kille"(orkar inte förklara varför jag kallar han det :P) även idag, men han försvann dock lite snabbt. När vi kom bort till fjällhalsen så var det en kille som jobbade där, som jag även sett i vintras. I vintras tyckte pappa jag skulle gått fram till han och frågat "tja, hänger du här ofta eller?" dock gjorde jag inte det :P varför jag skulle ha gjort det var för att veta om att han skulle jobba sport/påsklov också. Men det märkte jag ju då idag, att han gjorde *wooow*
Nej, slut snackat om killar, *mahha* Men vissa av de borde bli granne med mig tycker jag ^^ För de nya grannarna vi fått nu har jag inte sett susen av :S



Kommer fler bilder när jag kommer hem (;

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0