Hjärta Fredag

Internet funkade inte igår när jag kom hem så jag kunde inte skriva, men nu kan jag göra det iaf (:
Går dagen började lungt, chilla bara hemma och "blabla". Gick även ut med nalle *yäääy* Mötte mina grannar som var påväg att flytta ut:
Jag: Är det slutspurten nu eller?
Hon: Aa, och gud vad jobbigt det är.
Jag: Amen det förstår jag. Men det blir ju skönt sen när allt har kommit tillrätta.
Hon: Ja precis. Och nu får du ju killar i din ålder brevid dig.
Jag: Jo jag vet. Det körde förbi här förut.
Hon: Aha, vad tyckte du då*blink*?
Jag: Vi får väl se hur det blir (a)
Så garva hon, jag lovar att jag blev värsta tomatfejs x)

Sen följde jag med mamms & syster och handla för kvällen. När vi kom hem gör jag och mamma kyckling *muuuums* Jag syster & mamma sitter och kollar på tv äter kyckling, ostbågar/chips, mörk chocklad & glass. Chiiiiiill. Sandra,Stina & Sara kommer sedan. Följer med de ut. Ringer Malin (<3) och är med henne. Skrattar och har allämnt trevligt (: Sen ringe vi även MEEEG(<3) . Vi gör en massa trevligt grejs *hihi*. Följer sedan med Sara hem, släpper "av" Malin & Meg påvägen. Står utanför Sara och snackar ett tag. Sen går jag, Sandra & stina (mouhaha) och fan vad kul man kan ha (x
Eller som vi kom in på någon jävla Marcus Öhrn på något sätt och då dök detta upp.

Vad heter sångarna i McFly?
Marcus Öhrn
Maguns Uggla
Och....Öhh..Gunde Svan.

Asså alla ni andra kan vara fett efterblivna för ni fattar inte, men fi fan vad jag garva xD

Sen Stinad jävla Nis historia, så kloooooockren. Hon är klockren, hon är porr. Efter Mcfly. <3

Kommentera
Postat av: Sandra

Marcus Öhrn ;)
Porr snubbe det där, kolla på facebook han är grr värre!

Hahahah yeah yeah , klockrenast XD

http://thehistoryofnis.blogg.se
ftw ! xD

2008-03-01 @ 14:48:42
URL: http://xmcfly.blogg.se
Postat av: Annizh

förlåt då (x

2008-03-01 @ 16:25:28
URL: http://annizh.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0