Hemma

Nu är jag hemma igen (:

Kanske aldrig berättade vart jag var, men jag var på lan. Tro det eller ej, men det är faktiskt min grej (; *hihi*
Men men kanske inte riktigt, men ändå. Kom dit igår runt åtta började med att spela en masssssssa GH mot Sandra m.fl. (a) Kul kul (: Sen kommer jag inte riktigt ihåg vad jag gjorde, men en jädra massa skoj iaf. Kommer ihåg att jag satt med Amanda utomhus med godis och sovsäck i ungefär 1 timme och 20 minuter. Så skönt att bara få ut det mesta, tack älskling <3
Sen hade helt plötsligt klockan blivit helv 6, oj lixom tiden gick snabbt (x Så vi men whatever, vi går och lägger oss. Men lite svårt eftersom visa personer vägrade hålla klaffen >.< men kul var det. Riktigt skoj !
Haha, klaga inte på hur jag skriver nu men jag har knappt sovit någonting, och allt typ bara snurrar *whooooo*
Så precis, klaga inte.
Men nu ska jag duscha sen gå med nalle. Om jag kollar på tv kommer jag säkert somna >.<

xoxo

Kommentera
Postat av: sandra

you have to tell me what happen in the tent XD

2008-03-28 @ 15:43:46
URL: http://xmcfly.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0