Hata!

Jag gör som Sandra gjorde här. Nu handlar det dock absolut inte om Sandra. No no no!
Utan om en annan person.
Fy fan vad jag hatar dig. Jag hatar dig så jävla mycket. Asså jag fattar inte hur du kan. Du tar allt ifrån mig. Varför gör du det? Vad har jag gjort dig? Ärligt, vad fan har jag gjort dig. Du får inte vara lycklig, du förtjänar inte att vara lycklig, det gör du inte. Du har börjat gå över gränsen, alldeles för mycket. Men om du tar ------ ifrån, då jävlar. Då är det krig människa.
Jag vill aldrig mer veta av dig. Jag vill aldrig mer se dig. Jag vill aldrig mer vara med dig. Jag vill aldrig mer vara din vän, aldrig.
Kom aldrig till mig igen, kom inte och förklara dig igen om att du vill ha oss igen. För det finns inget oss längre, och det kommer aldrig komma tillbaka.

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0