Debatt & Prov

Idag började morgonen en debatt med min kära vän Petra. Gick helt ok, kändes som jag tog samma argument flera gånger(vilket jag INTE hade tänkt och göra) Men det gick bra, och jag tyckte det var jättekul. Men jag hade tufft mostånd från andra sidan bordet! Henke berömde mig i alla fall jättemycket på lunchen, han tyckte jag hade skött mig jättebra. Sen sa han en annan sak, men det ska inte skrivas på bloggen ^^
Resten av dagen var förberande inför SO-provet, EFTER SKOLAN! När tiden var inne trodde jag att jag skulle dö när jag såg frågan. Stod helt still mig efter ett tag släppte det. Är inte nöjd, men det var någon ingen efter provtidens slut. Vissa skrev mer än andra, men vissa skrev ingenting alls. Jag trodde verkligen jag hade nått döden.
Efter provet fick jag skyyyyyynda mig, var jättesen till stallet. Trodde jag skulle missa taxin så jag inte kom till stallet. Men jag hann, och Anna också (: Träffade även Andrea och det var att jädra tag sen :P
På ridningen red jag Ronaldo och *wohoo* vad det gick bra ! Sara sa inget negativt alls ! :O Så stoooooolt *hihi*

Så kort och gott kan jag summera den här dagen som ett stort PLUS om man inte ränkar mer provet ^^

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0