02.03

Idag har jag först varit med mormor och morfar som kom hit (: Jag har även ridit , red Candia. Gick väl sisådär, men Sara tyckte det gick bra (: Gjorde en väldigt rolig övning *hihi* :D
Efter ridningen åt jag pannkakor och äppelkaka (a) Sen var det snabbdusch, sminkning och påklädning för att sedan sticka upp till bussen och möta Sandra. Sen cooola som vi är drog vi till konsum*woow* ^^ Där mötte vi Towe,Malin,Sanne & Karin. Lite senare kom även Sophie (: Mycket treeeeevligt (:
Satt oss sedan i Malins port och snacka, MYCKET TREVLIGARE. Fan vad jag saknat våra stunder ! :/ <3
Disa kom även och joina oss så vi drog till lokalen (: Där var mycket trevligt och..hm..mindre trevligt folk ^^ Men det fanns guitarr hero och då är man glad lixom, (; utklassa er alla suckers !
Var där sedan ett tag sen skulle vi dra hem, men då hade ju alla bussar gått *lixom jiiiippi* så vi fick gå till Konsum , fick Marcus med oss, trevligt "gosse" :P Där kom bussen efter ungefär 2 minuter, tajming :P Kom hem för ungefär 45 minuter sedan. Och nu ligger jag här och ska nog sova nu. För Josefin och Felicia kommer hit imorgon och då ska vi fixa film och musik. Då gäller det att jag är pigg. (;
Men vi hörs imorgon,
xoxo

"Fortsätt Anna snart är de sista snart, nu, nej snart kom igen du måste fortsätta"
"Gud ge henne ett tuggummi nu"
 haha, fan vad jag älskar er <3

Kommentera
Postat av: Towsen

HAHA vi är bäst eller hur älskling:D
AnnaToweMalinSandra^^

2008-03-27 @ 14:01:40
Postat av: Annizh

Ja, som fan att vi är ! :D

2008-03-27 @ 14:30:03
URL: http://annizh.blogg.se
Postat av: Sandra

hihihi jag tyckte allt den var lite tjusig (a)

2008-03-27 @ 14:41:50
URL: http://xmcfly.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0