Resumé av sommarlovet

Ska försöka minnas så gott jag kan. Vet ju inte vilken dag det är idag så det ska bli spännade och se om jag vet vilken dag jag gjort vilken grej. Annars får jag kolla på foton som hjälp..brukar funka :P Here we go.

Tisdag: Sommarlov. Lunch med familjen. Grillmys med en massa vänner. Sen in till kungsan och kolla på matchen.
Onsdag: Öh..jo juste. Följde med farmor in till centralen. Direkt efter mötte jag upp favorit kusin danne över en trevligt fika. Gick även runt i lite affärer. På kvällen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde.
Torsdag: Lung dag. På kvällen mötte jag upp lite kompisar och myste (:
Fredag: HÅKAN HELLSTRÖM på grönan. Magiskt som alltid, <3
Lördag: Åkte till centrum och strossa runt lite. På kvällen åkte jag hem till malin och kolla på matchen (:
Söndag: Var på kryssning, (;
Måndag: Har varit i centrum med Sandra. Har b.la. införskaffat en ny ipod (; Just nu är jag med Sandra, gullungen ska sova här (:

Såna här inlägg kommer det nog bli ett tag framöver eftersom jag gör saker nästan hela tiden just nu (;
Men ni överlever, ni har min bdb, msn och mobil. Förhoppningsvis, om inte jadå då får ni komma in här lite var dag och kolla efter nya färska ord från annizh ; )

Kommentera
Postat av: Anonym

vad har du för ipod nu då ? :P

2008-06-19 @ 16:18:58
Postat av: Annizh

Svar: En ipod nano 8 gb (;

2008-06-19 @ 17:23:25
URL: http://annizh.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0