Onsdag ? Jo, det är onsdag

Har lite svårt att hålla reda på dagarna nu på sommarlovet, men jag lever!

Har precis kommit hem från stan. Har varit och träffat världens bästa Elinore! Vi kom fram till att om jag inte ändrat mitt gymnasieval i sista sekund hade vi gått i samma klass till hösten, grymt irreterande. Är jättearg på mig själv just nu, skämta inte. Seriöst, måste göra någonting för att avreagera mig.

Väntar på att regnet ska avta så jag kan gå ut med hunden som måste kisselissa. Blir väl snart, då har jag i alla fall något att göra. Problemet är att jag får tid att tänka då, och det vill jag inte ha !

Ska åka hem till Kask ikväll med Sandra vi ska spendera kvällen/natten där. Kommer bli mycket trevligt, som alltid (:

Bjuder på en fin fin bild från Taffsnäs i somras. På bilden är det Izza, Elinore, Sara och självaste Annizh.

Ha en bra dag. Vi hörs så snabbt som möjligt!


Kommentera
Postat av: sofia

Jo då, det ska jag. Kolla in min blogg du me :D

2008-06-18 @ 15:53:41
URL: http://sofix.blogg.se/
Postat av: sofia

Jaha, ok :D ha det bra. puss <3

2008-06-18 @ 15:56:19
URL: http://sofix.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0