Kort resumé över dagarna som gått

Fredag:
Kom hem från vandringen. Slockna direkt när jag kom hem och sov länge.
Lördag:
Var jag med Jossan och fota runt, mycket trevligt (;
Söndag:
Åkte in till stan för att panik inskaffa det sista till balen. Träffade även Petra i stan, lika trevligt som vanligt ! <3
Måndag:
Födelsedag! Först gärdet med skolan, sen hem med jossan, sen till skolan för showen, sen hem och fika + sandra kom (<3<3<3) som mat, sen scouterna (:
Tisdag:
Rep för showen hela dagen, gick jättebra (: På kvällen sprang jag vårruset. Gick alldeles utmärkt! (; Klarade mitt mål ^^
Onsdag:
Två show-föreställning, till stan och fixa hår och smink, hem klä på mig, mötta upp kompisar och åka till BALEN :D som förövrigt var bäst. Skriver om den i ett inlägg senare (;
Idag:
Tre show-föreställningar. Först 8 , sen 9 (som var bäst (; ) sen föräldrarna på kvällen. Åkte in till stan imellan för att kolla på en klänning. Lyckades komma precis när alla studenter var och åkte runt, ett jäkla liv. Längtar som fan tills jag får stå där och vara sådär lycklig ! Åkte hem, packa ihop lite saker, sen tillbaks till skolan. Kom hem och ätit och nu är jag här (;

Kommentera
Postat av: Anonym

jag älskar dig.

2008-06-05 @ 20:40:35

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0