Helgen

Har haft fullt upp hela helgen kan man säga ! (: Men ack så kul den har varit ! :D
Fredag: Grönan från öppning till stängning med kära vänner. Gaah så kul det var (: Mycket skratt,snurr,illamående och sång. Både i popexpressen och när självaste Christer Sjögren(woooooow) stod på scen (: och vet ni vad, han vinka till mig (ännu mer woow) (: Kom hem rätt sent, dock en liten sväng med hunden sen somnade jag rätt snabbt i min snurrande säng.
Lördag: Var i stan med Sofia. Hade samma mål som henne, inte komma hem tomhänt. Tror ni vi klarade det? Nej ! :O Det var helt sjukt, typ allt vart utplockat ... det fanns bara i 42 och uppåt... inte kul. Sleepa hos henne, mycket trevligt. Jacuzzi bad och en himla massa prat, så himla mysigt ! Tack för allt sötnöt! <3
Söndag: Vaknade hos Sofia av att min alarmet ringde. Var tvungen att ha det på eftersom jag skulle på min kära kusins konfirmation. Långtråkigt kan man säga att det var, men efter var det lika trevligt som alltid (: Saknade dock Danne GRYMT MYCKET! Men men, min släkt är bäst så jag hade trevligt (:
Nu skulle jag och mamma egentligen ut och springa 75 minuter (:O) men jag orkar verkligen inte, sovit lite för lite ^^, så vi tar det imorgon istället. Men nu ska jag fixa lite grejer sen lägga mig och vila. Men vi hörs (:

1. Robin,Emelie,Bille & Andreas påväg upp i tilt (:
2. Självaste Christer Sjögren!
3. Utsikten från Sofias vardagsrum (: <3
4. Jag med min mosters Canon 450D (<3333333)
5. Min bäjbi, <3


Kommentera
Postat av: Petra

Sv: hahah, du är söt <3



GRÖNAN VAR BÄST :D <3

2008-06-29 @ 19:09:08
URL: http://ptra.blogg.se/
Postat av: sofia

det var en trevlig kväll! :) <3333333

2008-06-30 @ 12:22:09
URL: http://esofia.blogg.se/
Postat av: Mallan

Haha Christer Sjögren, annas nys idoool ^^ (;

Älskar dig hjärtat :) <3

2008-07-01 @ 11:16:02
Postat av: Edling

Fin bild på mig där ;)

<3

2008-07-04 @ 16:21:56
Postat av: Annizh

Mallan: ja såklart ;)<3

2008-07-09 @ 01:22:06
URL: http://annizh.blogg.se/
Postat av: Annizh

Edling: Lite rädd kanske? ;) Eller..? haha ^^<33

2008-07-09 @ 01:22:40
URL: http://annizh.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0