Visste ni att...

...Jag är scout och är stolt över det? Många har så jävla fel sn på scouting!
...Jag har världens beslutsångest? Hatar det!
...Jag brukar känna mig fattig fast jag i själva verket har rätt gott om pengar? Hatar det också!
...Jag hatar när det går bra för andra och skit för mig själv? Hatar även det här!
...Jag ofta skyller ifrån mig? Kan inte ro för det.
...Jag hatar att vara ensam? Värsta som finns.
...Jag ääääälskar att träffa nya människor? Är man scout så är det ett måste ;)
...Jag ofta säger emot mig själv? Japp, så är det.
...Jag tycker jag suger på att rida? Det gör jag också.
...Jag tycker jag är orättvist behandlad? Mmh...
...Jag bad till gud när jag var mindre? Det kändes jättebra.
...Jag blir väldigt lätt avundsjuk på folk? Kan inte ro för det här heller..
...Jag inte kan vara kär? Jag vete fan om jag kan det eller inte. Det är sant!
...Jag kan inte gråta när jag kollar på film? Förlåt, men fattar inte hur folk kan ? ^^
...Jag har gjort dumma saker mot en person jag inte berättat för personen? Japp, mot flera. Men det går inte längre.
...Jag ljuger väldigt mycket för att verka bättre? Det är min sanning.
...Jag har väldigt bra ämnesomstänning? I liiiiike it ;)
Nu vet ni. Kommer inte på så mycket mer nu för jag är så trött. Men fyller nog på imorgon ;)

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0