Vi gör på detta viset

Började dagen som alla andra dagar med att inte höra väckarklockan. Skulle ju packa idrottskläder och allt. Hittade inte ens min shorts så jag fick ta några andra cpää. Men det fick gå bra : ) Bg:n började i aulan med musik & npninfo. Var väl sisådär. Men why not lixom? Sen satt ID2 i aulan en halvtimme till och bara hade jätteskoj ;) Sen satt vi oss vid datorerna och hängde*nööördar* men det är oss jag pratar om lixom ;) Åkte sedan till rackethallen där vi skulle ha idrott. På idrotten spelade vi Multiboll, var grymt kul. Men gjorde bort mig så totalt :/ asså fy fan, höll nästan på att börja gråta där ett tag. Men Matte & Gurra sa att det inte gjorde något, så då var det lungt (a) men jag gjorde världens misstag den allra sista minuten jag inte ens vill ta upp, för det tänker ändå ingen på x) Kan säga att jag fick jätteont i halsen när jag körde 2-mannabasket med christoffer. Kände inte ens mina ben ett tag för jag var så jäääääävla slut ! :O
Efter idrotten drar vi ju osm tradition till donken, mahahha x) Sedan ica, och sen kom bussen precis, Tajming heter det asså ;) I skolan tog jag lite risgrytgröt för jag var så sugen (a) satt med bille,robin, gurra & ozzy. Så trevligt, hahah ^^
Sen var det iaf direkt på no-seminarie, som förövrigt var helt ok : ) efter var det direkt till teatern på so-föreläsning som var grymt bra & kul :O Efter kände jag mig lite mobbad av Matte,Gurra,Robin,Ozzy & Anders. Men det var kul. ;)
Sen var det dags att gåååå hem til petra för at öva hkk :) Det blev verkligen jättegott, och tycker ändå vi gjort bra val ;) Men vi får sätta oss med det där imorgon!
Vi lyckades även tänka lite fel så vi var tvungna att gå till jungfruvägen(mina beeeeen :O) . Åkte hem och "blabla" x)
Fixade lite på datorn & nu är jag barnvakt åt syrran. Kul? Inte direkt ;S
Puss <3

Kommentera
Postat av: Rubin

Jag ger Anna lite kärlek

Jag mobbade dig inte (a) :)

2008-01-17 @ 22:13:31
URL: http://smallfet.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0