Vad gör man? Hjälp någon !

Det är så att min farbror dvs min mammas bror är assur på mamma för att vi köpt gräftåvallen. Han säger till L, dvs mammas syster och hans syster att han tycker att A, hans dotter frys ut av sina kusiner, dvs av mig, p, d , h & v. Men nu är det så att han inte låter A träffa oss, då har han väl fan ingen rätt och klaga på att vi fryser ut henne? :O Vi försöker faktiskt träffa henne, men hon får inte. Men nu i veckan ska jag fan tvinga henne till stan och träffa henne, saknar henne så :/ <3
Vill inte gå in på för mycket detaljer eftersom jag vill inte gå in på för privata saker.
Men asså ärligt, visst har inte han någon rätt att klaga? :O

Kommentera
Postat av: Jonna

nä tkr ja inte!

2008-01-27 @ 21:39:10
URL: http://jonnaat.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0