Torsdagsdansen

Kom precis hem från en underbart trevligt träning (:
Men vi snackade typ bort en halv timme av träning, men vad gör det lixom (a)?
Konne var på otroligt prathumör, och han babbla på som fan.
Hade saknat mig och malin hihi (a)
Nej men det var grymt kul, (:
Fast man har ju sina tankar då och då ^o)
Vissa av er förstår vad jag menar, annars är det bara att fråga.
Gasssh >.< Men aja, biter mig i läppen och ler.
Det är så kul, mjauu (: <3
Märkte när jag skulle på träning att jag glömt mina skor i skrubba *yääy*?
Fick ta brosan väldigt skönt med tanke på mina skavsår >.<
Men nu ska jag duscha, sen banne mig sova.
Vet precis vem jag ska drömma om innan jag somnar *hhih* (a)

Rubriken av mina kära vän Elin, mahah. Jag , Elin, Bille & Henke hade lite kul idag i skolan (;

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0