smallfet.blogg.se

En liten text från min älskling robin <3 Har velat skriva samma sak men inte vetet hur jag skule förklara för ni läsare sulle fatta. Men jag tycker han skrev jättera här så jag snor(a). Ska fråga han sen när han vaknar om det går bra, men lägger in den sålänge.
Men besök han, ett måste! Robin

Ja vad ska man säga? Falun är en unik upplevelse som vi inte kommer på ta del av något mer, och det får mig att känna mig lite ledsen. Och börja tänka på att jag inte kommer träffa eller ens ha kontakt med många av de människor som går i våran härliga skola. Ni andra som tycker vår skola är en "pluggskola" går verkligen miste om något helt underbart. Lärarna, eleverna, alla är helt underbart roliga på sitt sätt. Alla kan umgås med alla. Det finns inget som sätter gränser för vem som är vän med vem. Och lärarna är mer som vänner än lärare, vilket gör att man också kan umgås med lärarna om man känner för det!

Kommentera
Postat av: Gurra

Skrev robin de där xD!!!?

2008-01-28 @ 13:14:57
Postat av: Annizh

Ja c(:

2008-01-28 @ 13:30:48
URL: http://annizh.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0