Piss!

Fan jävla piss!
Jag trodde det skulle vara bra för mig att faktiskt åka iväg ett tag från allt som hänt hemma.
en det blev fan tvärt om.
Allt är bara jättejobbigt.
Saknar min kompisar så jävla mycket, <3(Känner du dig träffad?)
Sen lixom när jag är här kan jag inte göra något åt allt som händer hemma, och det har hänt så jävla mycket
Jag vill inte ha det så.
Snälla,
Just nu är det en jag tycker behandlar mig så jävla dåligt.
Vad fan ska jag göra lixom när hon inte svarar på mobilen?
Och jag sitter fast här uppe?
Seriöst,
Men sen finns det självklart personer som betytt så jävla mycket för mig när jag varit här uppe
Som
Petra,Sandra,Halkan,Ådi,Guffa,Elinore,Danne,Malin n.fl.
Tack, tack så jävla mycket <3

Kommentera
Postat av: Petra

hon är inte värd dig.

finns alltid här 33333

2008-01-02 @ 18:10:26
URL: http://Ptra.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0