Matten

Håller på med en massa problemlösningar i matten, gaah jag orkar inte. Får göra något annat istället och sätta mig med mamma ikväll :)
Kan lägga mig och läsa noveller har lyckas komma igen 2 stycken halv av 20. Det är inte direkt kul :P
Ska ta en långpromenad med voffsen sen. Det är jätteskönt. Men skulle vara lite roligare med någon att prata med, men ipoden duger. Ska sätta den på laddning nu sen den är färdigladdad sen !
Önska med lycka till med läsande!
Hoppas ni får en bättre dag än min ! :)

Kommentera
Postat av: Linda

Lycka till med matten!!

Men jag dricker ju inte heller läsk...*haha*
Då får jag ändra mig och säga ramlösa päronsmak!

2008-01-29 @ 12:00:19
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se
Postat av: Jenny

Lycka till med matten! :) Ipoden med bra musik brukar visa sig vara en god vän som håller en sällskap ibland!

2008-01-29 @ 15:07:10
URL: http://softish.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0