Kändisträff & scanbyte

Jag kom precis hem från lite vin, öl, sprit & mat runda med papps.
Vi började i haninge centrum med systemet : )
Där träffade jag min gamla dagfröken och självaste Björn Skifs, haha ^^vi hade typ ögonkontakt aslänge ;) Men jag har sett han förut för han bor granne med min kompis : ) men det var kul ^^
På Maxi råkade en lite pinsam sak hända.
Pappa: jag ställer vagnen här
Jag kollar på han vart han ställer vagnen och går sedan och hämtar pasta medan han går någonannanstans ^^
När jag sen hämtat pastan år jag till "vagnen" och scannar och slänger ner varorna i vagnen. När jag sedan tänk efter någon sekund tänker jag det här är inte vår vagn. Då lyfter jag blicken och ser en kille står och kollar på mig.
jag: Oj, förlåt. tog fel vagn.
Han: det är lungt
Jag tar då varorna och avscannar de(tror jag) går sedan till den rätta vagnen. Sen ska jag gå och hämta en annan sak men tar en omväg för att slippa gå förbi den där killen igen. När jag sedan står och plocka varor kommer jag att tänka på. Tryckte jag verkligen på minustecknet på scannen eller råkade jag trycka in en gång till?
När jag sedan kommer tillbaka till vår vagn står han där och väntar.
Han: Du, du kan väl ta bort dina varar från min scanner också?
Jag: oj, förlåt. det var inte menningen är jättetrött.
Han: mhh
han var typ skitsur, och allt var bara skitpinsamt x)

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0